I TELL YOU ALMOST EVERY DAY JUST HOW MUCH I LOVE YOU

Halloj!
Ursäkta min dåliga uppdatering, jag har faktiskt lite att skylla på.
 
Jag har börjat jobba igen, så dessa 2 veckor framöver blir det lite glest med bloggning alltså, jobbar ju 8 timmar om dagen och sen efter går jag och tränar eller, försöker i alla fall.
Var iväg igår och idag, nöjd som fan!
Hoppas jag får rutin på det hela!:)
 
Dagens träning blev;
Löpning 25min.
Magövningar.
Rumpövningar.
 
Anyways, imorgon är det jobb 9-17.30. Min första stängning ever. Men det går nog bra!:)
Nu ska jag kolla några avsnitt av Gossip Girl och sen försöka somna, hörs imorgon!
 
 
Btw, funderar om jag ska börja skriva på bloggen här hur jag tränar när jag gör det, för min egen skull. För att sedan gå tillbaka och se förbättrningarna genom veckorna som går.
 
 
 

Dom små, små orden
Postat av: Tove

Göre! :P

2012-08-08 @ 04:03:04
URL: http://tiowe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0