FUCK, THIS IS SO HARD HELP ME THROUGH IT

Hejsan!
 
Blev som sagt lite jobb timmar idag uppe på Kyrkåsens förskola, imorgon ska jag dit igen men då kör jag 8-16! Kanoners!
 
Efter jobbet gick jag till gymmet, jävlar i min låda vad seg min kropp var.. skjut mig liksom.
Men i alla fall,
 
Körde löpning i 20 min, sen ville benen nästan vika sig...
Magövningar.
 
Sen gav jag upp och gick hem. Hoppas på bättre motivation imorgon, då ska jag och Malin försöka ta oss runt 5 kilometarn i Högbo! Vill som fan!! Heheheee.
 
 
 
Jaja, ska träffa Cecilia en sväng idag också, kanske ska se om hon vill komma och kika min lya, hon har ju inte vart hit ännu. Men blir trevligt vilket som!:)
 
Hörs sen!

Dom små, små orden
Postat av: Jenda

SV: SATC är bäääst! :D
Ha en fin måndag! Kram :)

Svar: SV; Haha ja! Skoja inte! Serien är dock bäst men i alla fall!:) Ha en bra måndag du också! Kram!:)
sandra falkeling

2012-08-20 @ 17:38:31
URL: http://jenda.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0