AND WHO AM I? THAT'S ONE SECRET I'LL NEVER TELL, YOU KNOW YOU LOVE ME, XOXO

Godmorgon!
Idag är jag uppe med tuppen, haha, kan man verkligen säga! Men jag kunde inte somna om och kändes väldigt onödigt och ligga i sängen bara för att.
 
Menmen, igår gjorde jag faktiskt inte mycket, jag spenderade hela kvällen på soffan med en påse godis och Gossip Girl, det funkar alltid!
 
Men idag ska jag spendera hela dagen, och då menar jag hela dagen, med familjen Rönnlund. Haha. Yeeepp, först fika hos hans mormor & morfar, sen ska hans mamma & pappa bjuda på mat, det går nog ändå liksom, hehe.
 
 
Alltså, är det någon som har något tips vad man kan roa sig med så tidigt på morgonen? Inte direkt så jag får morgontidningen och kan läsa den i tre timmar...
 
Nej, vi hörs lite senare! Plöjer väl några avsnitt till av GG!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0