LALALA JAG ÄR SÄMST PÅ RUBRIKER

Hej! Okej, nu var det nog över en månad sen jag skrev här skulle jag tro, jag har liksom inte haft tid!
Jag uppdaterar enbart för att Frida tycker det.

Vad för nytt har hänt då? Jo, eller ja, jag jobbar på som vanligt med denna vecka är det nog glest med jobb men i alla fall, får jag tid till att flytta min prylar.
Den 1 maj flyttar jag och min fina pojk till en 2:a på stan, kommer bli hur bra som helst faktiskt. Egentligen är de nog bara det som har hänt som är nytt liksom. haha. Tragiskt.

Ikväll börjar tydligen hockeyfinalen, blivit tvingad att kolla med Elin, hon mutade mig med paj, haha!

Nä, nu ska jag kolla på Gossip Girl och och bara chilla!

Dom små, små orden
Postat av: Frida

Haha åh, vad glad jag blev!

2012-04-10 @ 22:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0