JAG ÄR VÄRLDENS BÄSTA PERSON PÅ ATT GNÄLLA JUST NU MEN ÄRLIGT TALAT JAG VET INTE VART JAG SKA TA VÄGEN, SKJUT MIG

Godmorgon typ! Jag har dock varit vaken kanske hur länge som helst utan att göra någonting vettigt, har druckit några koppar kaffe till frukost så nu är jag nöjd i alla fall, ett tag framöver.
Jag är verkligen skit dålig på att ta tag i saker och ting så jag får ju nå fel på mig själv. Och jag är liksom små stressad hela tiden för att jag inte jobbat någonting den här månaden typ.. Vilket betyder inga pengar = kan inte betala räkningar. Livet suger ju lite för mycket ibland.
Och i samma veva har jag hittat världens bästa skinnväst, som jag letat, är du på riktigt eller?! Bara för jag hittat en!! MAMMA, DEN FINNS PÅ GINA TRICOT OCH KOSTAR 499 KR, STORLEK 36 PASSAR SUPER!;) Nä, skojade bara. Kommer vara slut när jag har råd att köpa den, skjut mig.
Är inte särskilt positiv för tillfället.
Jag måste städa och flytta dom sista lådorna, men jag orkar inte? Jag måste. Sen att veta att jag bara måste städa hela skiten själv!

Okej, ingen kommer orka att läsa allt jag skrivit för ni kommer själv bli på dåligt humör efter dom tre första meningarna typ. Men ibland måste man faktiskt så skriva av sig lite och som ni vet så är det ju min blogg och ingen som behöver läsa den liksom.

Nä, nu ska jag kolla på Sex and the city och se om livet blir nå bättre. Säkert inte. Snöar till och med ute. ÄR FAN SLUTET PÅ APRIL, KILL ME!!

Dom små, små orden
Postat av: Joanna

Sv: säljer medlemskap ;)

2012-04-20 @ 13:03:14
URL: http://jooannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0