CRAP TV, CAN I SAY SOOO?

Gookväll typ!
Sitter i soffan och kollar på skräptv bokstavligt talat, vet inte vad man ska glo på liksom om kvällarna? Vill egentligen bara lägga mig i sängen och sova, haha! Men de kan jag ju inte.
Imorgon ska jag i alla fall jobba lite, 11.30-17.00, en jävla tid det också, men äh, det är bättre än ingenting om ni frågar mig. Tar allt jobb jag kan få just nu.

Och nu är det bara 4 dagar kvar, 4! Helt stört. Då blir jag sambo, säger man så? Ja, de gör man nog. Kommer säkerligen kännas lite konstigt till en början men äh, det kommer bli det absolut bästa som hänt på länge. Min pojk är den bästa som finns.
Har i alla fall hela helgen uppbokad! Synd att man missar Hardcore Superstar och bärs i helgen, men får la stå ut!
Åh, jag är sjukt sugen på godis.. Men det är inte bra att käka godis varje dag, faktiskt. Ska käka godis på helgerna bara nu, går nog bra det.
Försöker också komma igång med att träna igen, va ut idag första gången på skit länge! Och jäävlar vad jobbigt det var!
Btw, jag har faktiskt inga bilder, tyvärr! Ni får gärna följa mig på INSTAGRAM, HETER SAAND! lägg till mig vettja! Uppdaterar där varje dag liksom och de gör jag inte med bloggen!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0