WHEN WE FIRST MET I HAD NO IDEA YOU WOULD BE SO IMPORTANT TO ME

Helloo people!
Sitter hemma hos Niclas nu och tittar på Sex and the city! Bästa serien som finns, seriöst. Får passa på och kolla när Niclas inte är här, haha!
Undra vad jag ska roa mig med tills Niclas kommer då? Han sitter ju och spelar dator hela dagarna, haha, kul kille. Nämen, han är faktiskt bäst. Men ibland vill man ju faktiskt umgås lite med han också liksom.. Anywaay!
Jag känner mig faktiskt inte sådär jätte pigg för tillfället, har blivit jättesnorig och har skit ont i huvudet, har frysit hela dagen också, känns som om jag kommer bli sjuk. KUL!! Får se om jag är piggare imorgon så jag kan gå och jobba, annars stannar jag hemma och vilar.

Blää, tråkigt textinlägg men, what to do?
Oooooh, en awesome grej! Jag ska på jobb intervju på Elgiganten på måndag, dock är det bara en grupp intervju men ska försöka göra så bra ifrån mig som möjligt så man kan få komma på enskild intervju sen! Vore så kul att jobba där!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0