MY HEART IS BLEEDING OUT WHEN I HELD YA, DO YOU EVEN UNDERSTAND I HAVE TO LET YOU OF YOUR HAND

Hallåbär! Nu var det några dagar sedan jag skrev men jag har inte riktigt haft tid om jag ska vara ärlig! Jobbar och står i liksom. I fredags fick jag och Mathilda ta hand om två nya på jobbet och lära dom osv, ha en introduktion med dom eftersom våran chef inte hade tid. Det gick bra, han sa till och med att vi kanske skulle få ta hand om fler nya som börjar, haha! Lite konstigt med tanke på att vi faktiskt bara jobbat i 3 veckor, men ialla fall, kul!
Igår jobbade jag också som sagt, på mitt andra jobb, är fan jobbigt med två jobb, men i alla fall.. det gick bra, vart en bra procent så det är nice! Hoppas verkligen jag får fortsätta ett bra tag på det nya jobbet, i såna fall kommer jag nog säga upp mig från nattjobbet, jobbet som croupier är inte alltid nice liksom.


Jaja, btw!! Kollade på idol idag som började, antar att ni också gjorde det? Är helt käääär, eller okej, inte riktigt, men jag gillade Moa Lignell starkt! En helt awesome röst, hoppas hon kommer gå långt i tävlingen!
För er som inte sett henne ikväll kolla in detta klipp! Samma låt sjöng hon på sin audition!


Nä, nu ska jag vänta på att Niclas kommer till sin lya så ska vi nog mysa lite! Yeey. Bästa killen, verkligen. Och lilla söta du, om du läser det här, vilket du antagligen inte gör, men i alla fall, haha, du får mig att må så bra!♥

Dom små, små orden
Postat av: tove

tack :D det står "music is what feelings sound like" :)

2011-09-08 @ 19:15:17
URL: http://tiowe.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0