IT'S BEEN SUCH A LONG TIME AGO SINCE I FELT THIS WAY

Gokväll eller nåått!
Har jobbat hela dagen idag, eller ja, 13-17, men det är nog jobbigt, haha! Imorgon blir det jobb 8-16! Kommer nog vara rätt död, men jag och Mathilda ska hålla i introduktion imorgon igen för tre nya personer på jobbet, spännande! Helt ärligt, jobbet jag har kanske låter hur booring som helst, men det är ganska roligt! Enda jobbiga är att man måste verkligen vara trevlig även om man har en riktigt skit dag.
Känns som det enda jag gör just nu att jobba, jag längtar tills min lön i oktober, hihi.
Ääh, nu sitter jag och väntar på Niclas, frågan är ju hur länge jag orkar sitta vaken? Tvek alltså. Ska nog lägga mig snart så får jag väl somna utan honom, haha, tönt man är. Äh, han är ju bäst så wtf.

i think i love you.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0