JAG ÄR LYCKLIG MED DIG

Okej, nu har jag blivit jäkligt dålig på att uppdatera här igen. Hm, ja vad har hänt den senaste veckan då?
- Jo, jag har blivit sjuk, förkyld och har nog haft lite smått feber skulle jag tro.
- Jobbat även fast jag var sjuk, var tvungen eftersom mitt jobb är dumt i huvvet. Kanske dags att gå ifrån det där, återstår att se, måste nog få bättre koll på hur mycket man kommer jobba inom förskolan innan.
- Jag har fått lämna in min älskling, ja, min iphone, haha. Den krånglade massor så nu är jag handikappad. Hoppas det går snabbt att få ett kostnadsförslag. Blir det för dyrt ska jag skaffa en iphone 4s. Wohoo!
- Har umgåts massor med min fina pojk, jag älskar honom.
- Längtar massa till helgen för då kommer min bästa vän Anna upp och hälsar på mig! Saknar henne!


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0