EVERYBODY HURTS JUST A LITTLE TOO MUCH EVERYBODY HURTS BUT IT'S NEVER ENOUGH

Hallå!
Idag har faktiskt varit en bra dag! Jag ska börja som vikarie på olika förskolor runt om i Sandvikens kommun! Kommer bli jätte roligt tror jag så jag ska faktiskt göra min första dag redan imorgon, spännande! Är redan lite nervös faktiskt!
Sen åkte jag ner på stan och klippte mig, inte riktigt hunnit känna efter ännu om jag är nöjd men det kommer!Och nu ska jag bara fixa mig lite och sen åka ner till Elin och umgås med henne!
Köpte hårfärg idag också men den får jag styra i imorgon!
Skriver mer då!

Dom små, små orden
Postat av: XOXO

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-200 läsare kan blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-fredag.html#comment

ska vi följa varandra på bloglovin?

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-12-02 @ 15:53:49
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0