CAUSE YOU MAKE IT HARD TO BREATHE SOMETIMES

Godmorgon! Får man säga så nu? Iallafall, för att citera Elin, jag är helt slut som artist! Var längesen jag var såhär död efter jag jobbat på natten, fyfan! Huvudet bara spränger och jag har ont i hela kroppen (ja jag tycker liite synd om mig själv)!
Iallafall, idag har jag ingen aning om vad som händer faktiskt, får se om jag bara ska chilla hela dagen. Hoppas till tusen att jag inte blir inringd på jobb för då måste jag jobba, åååh... Kommer få jobba vet det för alla på detta place är sjuka hela tiden ju, typ!!
Okej, nu ska jag sluta vara negativ! Ska käka en macka nu och glo på lite tv! Pusshej!

Btw, killen på bilden är världens finaste!


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0