WANNA DANCE WITH SOMEBODY LIKE YOU

Godmorgon, typ!
Jag känner mig helt slut som människa, men jag antar att de är så det är att vara förkyld, sover ju liksom inte riktigt ordentligt.
Är hemma hos Niclas nu i alla fall, men han sitter och spelar lol och jag läser bloggar osv. Idag är det möte på kunskapskontoret kl 16, så nu är det på riktigt i alla fall när man själv kan bestämma och göra sig tillgänlig vilka dagar man kan jobba. Hoppas jag får jobba mycket.

Igår fick jag också ett mindre roligt brev från CSN, jag har tydligen bara studerat 75% under vårterminen 2010 vilket resulterar i att jag måste betala TILLBAKA pengar till dom, wohoo! Tur att man har snälla föräldrar som hjälper till så jag ska betala av till dom varje månad istället. Så det löser sig nog finfint! Ingen jätte stor summa heller egentligen men är ju aldrig roligt!

Nää, vad ska man göra idag då tro? Förutom mötet idag så kanske jag ska träffa Elin, pratade om det igår i alla fall så, vi får se!
Ni får ursäkta att det är så dåligt med bilder och sånt nu men har ju inte min iphone och fotar sällan med systemen längre tyvärr, får bli ändring på det!

Okej, nu vart det låångt inlägg, cred till den som orkar läsa! Hörs hej!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0