NOW ROMEO AND JULIET BET THEY NEVER FELT THE WAY WE FELT

Gokväll, eller något i den stilen!
Ligger just nu hemma hos Niclas i soffan och bara tar det lugnt. Efter han spelat klart ska jag försöka tvinga honom att se ett Vampire Diaries avsnitt, wohoo. Jag/vi är helt fast i den serien just nu, hur fasen kunde jag sluta kolla på det? Have no idea.
Anyway, ska försöka lägga mig efter det ifall det är så att man får jobba imorgon, men det verkar rätt dött med jobb denna vecka, är det höstlov kanske? Hm, jag vet inte.
Niclas pratade om att han ville in till Valbo imorgon och kolla på skor, dvs springskor typ. Så då ska jag nog hänga på och kika jag också, om det nu blir av.

Ååh, jag längtar så till på fredag när Anna kommer och hälsar på mig! Blir dock bara till på söndag men de är det lätt värt! Fan, så jäkla tråkigt att blogga när man inte har några bilder..
Jag vill ha min iPhone nu! Dör. Nu ska jag sluta klaga, hörs hej!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0