YOU'VE GOT NOTHING TO PROVE, OH NO WAIT YES YOU DO!

Nu var det faktiskt ett väldigt bra tag sedan jag skrev någonting i bloggen. Sitter just nu hemma hos Niclas, det blåser typ storm ute så jag är inte sådär svinpepp på att cykla hem, men äh, ska göra det snart ändå.
Vill att min kavaj från H&M ska dyka upp denna vecka också, men de lär väl inte ske! Funderar även på att ge mig på en ny bloggdesign, känns ju som om det är på tiden faktiskt.

Anyway, imorgon blir det jobb på Old Saints 22.00-02.30, sen på torsdagen ska jag upp tidigt för att åka till Ockelbo OCH GÖRA MIN TATUERING!! Skoja inte att jag är pepp. Men är fan i mig lite nervös?! Tänk om det gör äckligt ont. Hoppas Gabbi hänger med mig som hon lovat!
Nä, fan, vart lite mycket nu, hööörs.
PUSSOKRAMSESPÅSTAN.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0