I'M AWESOME NO YOU'RE NOT DUDE DON'T LIE

Halluu människor! Idag är jag faktiskt på rätt bra humör, eller ja, jag måste ha vaknat på en bra sida idag, haha! Känns hur bra som helst.
Ska alldeles strax ta cykeln och cykla hemåt, är hos Niclas för tillfället men ska hem och roa mig istället. Ikväll är det jobb som gäller för min del, får se hur pepp man blir på det och hur fan jag ska ta mig dit?!

Ännu ett problem är imorgon, hur ska jag komma till Ockelbo? Hm..
Jaja, det löser sig nog hoppas jag annars får jag damp!

Skriver mer senare kanske. Ska visa min nya kavaj sen! Wihoo. Den är så cool!

Dom små, små orden
Postat av: Caroline

sv; Hah jaså? fast nu så har dom ju släppt mer campingbiljetter! asgööötttt

2011-05-27 @ 17:10:12
URL: http://needtogetsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0