HEY OVER THERE PLEASE FORGIVE ME IF I'M COMING ON TO STRONG

Hallå där!
Jag vaknade kl 6 imorse, jag trodde nästan jag skulle börja grina då, haha! Nämen, det kändes skitjobbigt att gå upp idag, allting tog emot och de är inte så ofta de gör det för mig ska jag säga. Men nu har det ordnat upp sig, förutom att jag har sjukt ont i ryggen, när ska det gå över?
I alla fall, sen halv 9 har jag varit i skolan, är fortfarande här men vi har tagit en liten paus för tillfället så då passar jag på att slänga upp ett inlägg!
Jag tror också förövrigt att jag har fått hem mina smycken idag! Fyfan, lite ångest jag får när jag tänker på det. Smycken för typ, 600 spänn ligger där hemma och väntar på mig, men de är fan värt det! Som jag väntat på det. Och så länge som jag velat ha dem!
Sen ikväll ska jag kanske åka hem till Niclas, blir nog nice det. Nej, back to work! Typ!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0