ARE YOU PEEKING IN THE RED, PERFORATED AT THE NECK

Okej människor. Jag vill inte riktig påstå att jag har ett awesome liv men vad gör man? Är fan i skolan hela jävla dagarna, eller okej, den här veckan och typ 3veckor till kommer nog se ut så. Kommer väl snart se ut som världens slitnaste människa! (förövrigt är jag inte riktigt van med så många timmar i skolan liksom, därav)
Anyway. Igår åkte jag hem till Niclas, vi kikade på film och bara chillade liksom. De var riktigt nice må jag säga. Dock hade jag nog kunnat sova hela dagen när jag vaknade på möran, men det är ju lite skitsamma kanske.
Nu har jag precis duschat och ska krypa under täcket för att kolla på några avsnitt av Sex and the city. Mmh, godnatt!
Btw, här får ni en awesome låt att lyssna på sålänge tills vi hörs igen.
(Eftersom youtube verka fucka till sig för mig så KLICKA HÄR!!!)

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0