AND I NEED YOUR HEART

Hallå människor! Blev ju lite stressigt inlägg tidigare måste jag säga men nu har jag lite tid för det i alla fall. Har hunnit varit till Lager 157 med Gabriella och Thomas, köpte bara 3 tishor men är rätt nöjd ändå. Behövdes ju liksom.  Nu är jag hur trött som helst och vill bara ta en varm och skön dusch så ja, det tänker jag nämligen göra när som helst.
Tishorna kanske jag slänger upp en bild på framöver, är ju inget speciellt egentligen om jag ska vara ärlig.
Btw, jag beställde hem asfina smycken här om dagen från JFR. Men kommer nog dröja länge innan jag får hem det menmen. Hittade en ny sida idag med massa fina smycken som jag vill beställa så jag funderar på att göra det, haha, dom va billiga som fan men snygga.
Nä, nu ska jag duscha. Jävlar vilket text inlägg detta blev nu men jag har inga bilder att bjuda på, tyvärr. De kommer, det kommer. Pusshej.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0