THE MARS VOLTA

Woop woop! Eftersom jag inte har något bättre för mig så kan jag ju lika gärna uppdatera lite! Sitter bara hemma för tillfället, läser lite bloggar och kollar in junkyard's rea. Den är awesome. I alla fall, jag är sugen på godis, funderar på att åka till Ica och införskaffa sig lite götta och bara chilla till någon film eller så, det vore ju inte helt fel tycker jag!
Hm, ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jobbade igår, det gick fint. Fick ett väldigt schysst sms av chefen imorse, han sa att det var fantastiskt. Då blir man ju lite glad i alla fall!
Nä, ska man köra iväg och köpa lite godis? Får nog bli så! Hörs! Pusshej. Ps. Nislas är bra fin han.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0