OH SWEET LOVE OF MINE

Eftersom jag inte har något bättre för mig för tillfället så kan jag ju lika gärna uppdatera lite!
Sitter med färg i håret atm, förhoppningsvis så kommer det att bli lite mörkare och fräshare än det jag hade tidigare! Anyway, igår drog jag, Elin, Malin och Carro ut till Ön, Eldkvarn, Date och Arvingarna bjöd på musiken, haha! Var riktigt roligt faktiskt, buggade ju en del i alla fall, lär ju lätt göras om!
Ja, idag då? Vaknade upp hemma hos Niclas, han lagade lite mat osv och sen så skjutsa han hem mig, sötfisen.
Nä, nu ska jag nog alldeles strax skölja (stavning?) ur håret och se om jag ska roa mig med någonting, hörs hej!
För du är faktiskt rätt jävla bra.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0