desperation kills!

Förra listan som jag skulle göra, den failade jag jävligt hårt med. Jag hittade en ny idag, höhö. Nä okej, nu ska jag faktiskt försöka göra den, i 25dagar. Yeah, lycka till till mig.
Bara för det börjar jag med Dag 1 redan nu!

DAG 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig


Ja, jag vet att ni sett bilden förr, men de skiter jag i!

1. Jag bokstavligt talat avskyr/hatar spindlar. Kunde jag skulle jag utrota hela jävla högen!
2. Jag älskar att köpa sjalar. Eller, skor mest men ah, vilken brud gör inte det?
3. Att fotografera kan göra mig jävligt lycklig i själen.
4. Att lyssna på alldeles för bra musik funkar många gånger som liten terapi för mig, awesome.
5. Jag kan inte enbart äta en mandarin, det är som en liten drog, man måste käka flera.
6. Jag är skaplit less på allt som har med skolan att göra.
7. Hatar att kolla på sport. Ingen sport är typ rolig att kolla på.
8. Läsa böcker är bland det tråkigaste jag vet, om det inte är självbiografi eller verklighetsbaserad.
9. Jag är sämst i hela vida världen på att slutföra någonting jag påbörjat.
10. Får lite smått panik om någon människa sitter bakom mig på bussen/tåget.

Dom små, små orden
Postat av: mary

fan va ssexii du va på bilden giiiirl..

2011-02-10 @ 11:19:30
URL: http://marygoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0