HOW COULD YOU JUST TAKE MY MAN BUT YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS TO ME

Mh, gött med egobilder. Nice.

Halluu! Jag har haft en värd helg faktiskt. Igår var nog bäst. Jag och Gabbi tog oss in till Gävle lite senare på kvällen och satte oss på Old Saints och bara tog det lugnt, det var nice. Sen gick vi upp till Interpool en sväng och satt där ett tag också. Sen tog vi bussen hem, gick till Niclas då, han hade däckat på soffan, gick inte att få liv på honom.
Nä, egenligen borde jag plugga men jag orkar inte, jag orkar inte skolan, ingenting går som jag vill där just nu så jag får panik. Vill inte mer...

Dom små, små orden
Postat av: sara

sv: haha japp, det var precis det jag gjorde också ;)

2011-02-06 @ 23:08:59
URL: http://whataboutsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0