CAUSE YOU'RE AMAZING, JUST THE WAY YOU ARE

Ah men tjena. Lite nattbloggning blir det här. Sitter och försöker fixa en grej till skolan, men skaplit trött jag är då så det tar ju lite längre tid än planerat. Sen att jag hostar som en jäkla jude gör ju ingenting bättre.
Nähörrni. Igårkväll va en jävligt trevlig kväll faktiskt. Helt spontant åkte jag till Elin och hennes kompis Sara och umgicks med dom, tog nån öl sen åkte vi ner på stan, gick på åttan och lite sånt. Sen gick jag hem till Niclas efter han slutat jobba och mös. Och idag har jag varit hos han hela dagen, har typ nördat sönder oss med Towermadness som det heter, haha, nice.
Nä, nu fixa klart skoluppgift sen sova!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0