I COULD HOLD YOU FOR A MILLION YEARS TO MAKE YOU FEEL MY LOVE

Halluu!
Idag har jag faktiskt inte fått särskilt mycket gjort. Var in på Dollarstore och ÖB med mamma imorse och införskaffade mig lite nödvädniga prylar som jag behöver när jag ska flytta. Är fan inte långt kvar nu. Man märker att det närmar sig när man får en hyresavi i brevlådan. Soft.
Har adressändrat idag också, 195 kr kostade det..
Anyway, ska nog kolla på lite sex and the city innan jag somnar och vänta på att min kära pojk ska ringa en sväng. Imorgo ska jag förövrigt åka till min mormor och hälsa på, bästaste mormor. Kommer bli trevligt!
Nej, nu blir det någonting annat. Och just ja, fick hem mina två par skor också, visar bild nån annan dag, dom satt som smäck!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0