DID YOU GIVE THE WORLD SOME LOVE TODAY BABE

Halluu på er, igen! Höhö.
Har liksom ingenting vettigt för mig egentligen. Har nyss käkat pizza, va hur god som helst, men det jag inte orka käka upp kanske blir frukost imorgon? Haha!
Anyway, jag har inga julkänslor för fem öre faktiskt och undra vad tomten kommer med för klappar i år. Tror nog det är saker jag har nytta av dock.

Egentligen har jag bara två saker på min önskelista i år, det är;
- Saker till lägenheten som jag behöver. Köksmaskiner, redskap osvosv ni vet.
- En ny TV (SER DU DET MAMMI?!:)) , men det kan jag ju fet glömma. Får kolla in något på mellandagarna kanske om man har pengar.

Ska mysa ner mig i soffan framför arga snickaren med min älskling snart också. Är så glad att han är hemma faktiskt. Känner mig mycker helare nu, haha, fjantigt de låter men är faktiskt sant.
Jag har trott förut att jag varit kär men det är fan i mig ingenting mot vad det är nu, allting är så himla bra. Allt. Jäkla tur jag har haft som träffat en sån awesome pojk. Puss på han.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0