WATCH MY WILDEST DREAMS COME TRUE BUT NOT ONE OF THEM INVOLVING YOU

Halluu!
Har precis käkat mig en macka, sov ungefär två timmar efter jag kom hem från jobbet. Hur skönt som helst! Nu känner jag mig ganska pigg inför kvällen! Jag och Niclas ska åka ut till hans två kompisar i Bovik, tror jag dom bor, och käka lite mat och dricka några öl. Kommer nog bli hur trevligt som helst!
Och imorgon kommer det nog bli utgång med lite människor! Det ser jag fram emot, kommer nog bli awesome skulle jag kunna tänka mig!
Nästa vecka är det bara att köra hårt som gäller på jobbet! För då får vi reda på om vi får jobba vidare september ut osv. Vill verkligen det!!
Men skit saaaaaaamma! Ska börja fixa iordning mig lite snart, slänger upp bild på min outfit sen tror jag!



Woopwoop! Såhär såg jag ut för nån dag sen. Hur osnygg som helst! Anywaaays!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0