BE STRONG HOLD ON ANOTHER DAY WILL RISE

Okej, hade tänkt lägga upp några bilder men det gick ju inte, kul.
Anyways! Idag har jag jobbat 8-12, gick sådär idag, verkade vara en svår dag för oss alla igår. Imorgon ska det gå bättre! Efter det åkte jag till hälsocentralen, doktorn sa att jag har Perioral Dermatit. Hopp tänkte jag. Har googlat massor på vad det är, börar få lite hum i alla fall. Men fick en salva mot det så hoppas verkligen det hjälper!
Vill liksom inte riktigt visas utomhus för det känns som att alla stirrar på en, men vad ska man göra?
För er som inte riktigt vet vad Perioral Dermatit är så är det som blåsor runt munnen som är fyllda med vätska, är rött och kliar. Syns inte ( i alla fall inte på mig ) på långt håll, som tur är!
Skitsamma, orkar inte skriva mer, ska sova om ett tag! PÖSS!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0