I'M BEAUTIFUL IN MY WAY CAUSE GOD MAKES NO MISTAKES

Klev upp för inte allt för längesen! Sover så jävla länge nu bara för jag inte kan sova på nätterna. Somnar inte förre klockan tre. Känns ju sådär.
Sitter just nu och lyssnar på lite musik i alla fall, funderar på om man ska duscha lite. Ikväll ska jag jobba lite grann, frågan är ju om man ska hitta på nått nice innan det? Don't know.
Åååh, en kul sak faktiskt. Lutar åt att jag snart har tatuerings tid inbokad! HUR NICE?! lite för nice. Hoppas jag blir nöjd med skissen bara! Jaja, nu ska jag se om jag ska göra något annat. Later!

Dom små, små orden
Postat av: sara

sv: hahahaha, lite så jag också tänker när jag försöker bestämma mig xD

2011-04-15 @ 17:23:45
URL: http://whataboutsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0