I DON'T KNOW HOW I SHOULD HANDLE IT, ALL I KNOW IS THAT I MISS YOU

Jag vet faktiskt inte riktigt om jag ska skratta eller gråta för tillfället. Okej, lite glad är man ju faktiskt samtidigt som en viss sak gnager lite inom mig. Men de är väl så det är, det ska inte vara för enkelt. Jävligt tydligt.
Anyway, om ett tag ska jag åka ner på stan, blir att umgås lite, spela brännboll och sånt. Sen inatt ska jag tydligen köra fulla människor hem från gävle, nice. Hoppas bara man är pigg och glad då.
Imorgon ska jag åka ner till Karlskoga över dagen, hälsa på min mormor. Kommer hem igen på kvällen som tur är.
Nä, ska väl fortsätta hosta upp mina lungor innan jag kan roa mig med något. Hörs hej.
will you do it again sometime..?

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0