BUT YOU JUST MET SOMEBODY NEW

Hallu! Nu var det ta mig fan aslänge sen jag skrev! Men har liksom inte riktigt haft lust. Tiden som gått då, har gjort klart projektet i skolan, skaffat mig ett extra jobb, varit på arbetsintervju om ett jobb jag får reda på imorgon osvosv.
Jobbade första helgen nu denna helg faktiskt. Gick mycket bättre än vad jag tänkte att det skulle göra. Så det kändes skönt. Hoppas man får komma ut själv och jobba snart nu då!
Anyway, jag beställde ju smycken för ett tag sen, har äntligen tagit fingrarna ur röven och fotat dom!
Okej, nu vart de lite cpit med bilderna men jag orkar inte göra om! Nu ska jag duscha sen hitta på någonting med Elin! Höörs!

Dom små, små orden
Postat av: tove

snyggt! :)

2011-04-12 @ 15:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0