it's never easy this way, I will regret it one day

Godmorgon! Jag har faktiskt inte orkat tagit mig upp ur sängen än, somnade nog runt 3, kanske halv 4 inatt. Känns ju idag kan jag säga. Men jag kan ju inte ligga här hela dagen så ja. Vettefan vad jag ska göra faktiskt idag. Funderar på att gå ner på banken i alla fall och sätta in pengarna från julen och kanske gå på bolaget när jag ändå är där. Men äh, får se om jag orkar!
Btw så börjar jag få lite panik inför nyår. Min klänning har inte kommit ännu och den har bara två dagar på sig till att dyka upp. Snart måste jag ha en plan B. Dvs, typ åka panik in till Valbo/Gävle för att hitta en ny klänning och vänta på att min blåa fina dyker upp när jag inte behöver den. Blä!
Nä, nu ska jag äta frukost! Hörs, hej!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0