Dag 7 - Min bästa vän


Jag & Anna, nyår förra året.

Jag tycker egentligen att det är svårt att säga vem som är min bästa vän. Eller nej, egentligen inte kanske. Den personen som jag verkligen kan vara mig själv med och som i stort sett vet allting om mig, det är Anna Johansson.
Jag lärde känna Anna när jag började i 5:an, de enda orden som i stort sett kom från våra käftar var "nej jag skoja" och "näärå". Vi skämtade hela dagarna. Men i alla fall. Vi började umgås flitigt och sedan hamnade vi i samma klass på högstadiet också.
Men eftersom jag flyttade sommaren till 9:an så ses vi inte så ofta längre. Eller, nån gång per år blir det ju i alla fall men ändå. Hon är i stort den enda som jag verkligen hållt kontakten med efter flytten. Vi pratas vid flera gånger i veckan osvosv ni vet.
Men det är verkligen en människa som man inte kan tycka illa om. Anna kan nog få vem som helst att skratta faktiskt.
Nej men kort och gott. Anna är en helt fantastisk människa och alla borde ha en som Anna i sitt liv, typ! Love you.

Dom små, små orden
Postat av: ♥ MATHiLDA

Tack kul att höra :)

2010-12-17 @ 12:09:40
URL: http://mathildaaac.blogg.se/
Postat av: Anna

Å du är min bästa vän kära söta lilla Saaand! <3

Lite tår i öga för läsa det broshaN! ;)

2010-12-23 @ 14:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0