Dag 6 - Min dag

MIN DAG;


Jag började med att städa mitt rum, såg ju fan ut som ett jäkla bombnedslag. Det värsta av allt är väl att det kommer se likadant ut om ungefär 2 dagar, göttans.



Sen tog jag fram kameran min och fotade lite av mina senaste inköp. Dock har det för mesta delen bara köpts örhängen, wtf liksom?! Kanske blir så. Tog ju hålet för inte allt för längesen. Men i alla fall.

Om ett tag ska jag troligtvis ta bussen in till Gävle, hem till Lina på lite julfika, mysigt det. Nu ska jag lagat mat i alla fall så, fan vilken intressant dag jag haft idag/kommer fortsätta ha! Btw, har duschat idag också. Behövdes.

Alla foton är tagna&redigerade av mig, just so you know!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0