Dag 3 - Mina föräldrar

Mina föräldrar är nog dom bästa människorna som finns. Min mamma heter Mariana och är 45år och min pappa heter Lars och är 50år. Min mamma har tidigare jobbat väldigt mycket inom vården med gamla människor och min pappa har så länge jag kan minnas jobbat med skrot, som man sa när man var mindre. Jag tror råvaruchef är rätt ord att använda nu faktiskt.
I alla fall. Ibland kan ju faktiskt föräldrarna vara så sjukt jobbiga och man skulle inget annat än vilja att dom gav en space liksom, även fast jag är 21år nu, kanske för att jag bor hemma, så tycker jag dom kan vara så sjukt tjatiga och hit och dit. Mina föräldrar gör i stort sett vad som helst för mig och mina syskon men man är inte alltid så pigg på att uppskatta det.
Anyway, jag tycker det är rätt svårt att skriva sånt här så jag tänker inte gå in på djupet, verkligen inte.



Idag har jag varit och tränat, men har varit vaken sen kl6 imorse ungefär. Kunde verkligen inte somna om. Men i alla fall, träningen idag gick bra, kände mig riktigt pepp så det var roligt också!
Annars har jag bara tagit det lugnt hela dagen. Men nu funderar jag på att gå ut på en promenad i kylan. Har fan inte varit ute på hela dagen.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0