SUNNY SUNNY DAY

HALLÅ HÖRRNI!!
Nu var det några dagar sedan jag bloggade, men har typ inte haft tid! 
Igår efter jobbet var det personalfest, himla trevligt! Vart käk, lite öl osv och sen bar det vidare. Jag, Maria och Madelene valde att styra om helt och ge oss ut på krogen istället. Var mycket folk och lite sådär halv kul!
 
Idag vaknade jag upp, pigg och glad! Vart ju inte så mycket öl igår så jag mådde himla bra. Jag och Niclas åkte till Jysk, Rusta och Bärnö för att införskaffa saker till balkongen. Det har varit mitt projekt idag.
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen för imorgon är det dags för jobb igen, 9-17.30! Hiiimla lång dag men det går nog undan ändå hoppas jag på!
 
Här får ni en liten halvdålig iPhone bild på hur det ser ut på balkongen efter jag grejat! Hihi!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0