SOMETIMES IT LASTS IN LOVE BUT SOMETIMES IT HURTS INSTEAD

Godkväll peeople!
Jag har precis kommit hem från en långpromenad med Marie, himla trevligt! 
Det bästa var att;
1. Jag halkade inte, fast jag inte hade såna där ishalksgrejer under skorna!
2. Det var inte så kallt.
3. Man får prata massa strunt om allt mellan himmel och jord.
 
Anyways, jag är ju lite små pepp på det mesta just nu! Men jag är fortfarande lite sådär smått rastlös när jag inte jobbar, men jag hoppas att det kommer ändras och det är nu!! Nämen, imorgon kanske jag till och med kan fixa ett coolt inlägg med bilder, hehhe.
 
Jag bjuder på två bilder så länge. En på mig och en på Frans. Gullet själv.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0