DON'T EVER LOOK BACK DON'T EVER LOCK BACK

Godmorgon!
Jag har inte sovit någonting inatt nästan. Vridit och vänt på mig hela tiden. Jag hade feber hela natten tror jag och har det fortfarande. 
Att jag envisades med att dricka typ tre öl igår, himla dumt. Skulle ha stannat hemma! Skyll dig själv nu Sandra!
 
Anyway, dagen idag kommer bestå av soffhäng, svettandes, måste gå till Elin och ge hennes katt mat, måste samla ihop all energi jag har för att ta mig dit, haha! Sen titta på film, datorn. Ni vet sånt där man gör på söndagar, förutom svettas då, men det medföljer ju med febern.. Hatar't! 
Jag är heller aldrig den som får typ 38graders feber, nejnej, jag får närmare 40grader på en gång! Himla konstigt.
 
 
Nä, jag måste försöka sova lite. Niclas har redan skuttat upp ur sängen och satt sig vid datorn, är tydligen VM i LOL och det är ju inte varje dag som det håller på så himla viktigt och titta på det:) Söt han.
 
Hörs senare!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0