HOLD ON LITTLE GIRL

Tjeeenare!
Jag fick stå och vänta på bussen idag i 40min, snacka om försenad!! Jag ogillar xtrafik himla mycket ibland! Men annars har jag haft en kanon dag! Jobbat med himla härliga barn, man blir så glad av dem! Heheeh. 
Imorgon ska jag tillbaka dit igen! Skönt. 
 
Just nu sitter jag och väntar på att Niclas ska sluta jobba för då ska vi brumma iväg till affären och handla. Sen ikväll ska jag träna, wihoo!
 
Jag kommer slänga upp roligare inlägg sen efter jag varit på affären! Så ni vet, håll ut! Heh.

Dom små, små orden
Postat av: Victoria

Tack så mycket för respons.
Närmare ska jag tänka på till nästa gång, att få dem tätare ihop försökte jag på flera flera gånger men de lyssnade inte för 5 öre & tillslut fick det bli denna bild. Tycker det rä så svårt att veta hur man ska säga för att folk verkligen ska lyssna på en :S

Svar: sv; absolut! men det är bra att du kan ta konstruktiv kritik i alla fall när du ber om det!:) men kanon jobb med bilden du redan gjort, är som sagt super svårt!
sandra falkeling

2012-11-07 @ 15:35:45
URL: http://impalaa.blogg.se
Postat av: Victoria

Ja så länge det är konstruktiv kritik & jag ber om det så är jag jätteglad för just denna sorts kommentar.
Sen finns det ju folk som inte läser utan kommenterar på saker man skrivit att man är medveten om.

2012-11-07 @ 18:12:52
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0