WHAT DID YOU THINK I'D DO? IT FELT SO GOOD WAKING UPP BESIDE YOU, AND THE WAY YOU KISS..

Hallå! Jag har inte riktigt varit hemma på hela helgen därav inga inlägg liksom. Fredagen spenderade jag hemma hos Elin, vi gjorde ingenting speciellt utan bara snackade en massa. gick sen till Niclas men klev upp redan kl 5 för jag skulle åka med Gabriella till Domsjö, herregud. Men hemresan vart rätt trevlig i alla fall måste jag säga. Sen åkte jag till Niclas igen och sov med honom och har även varit hemma hos han hela dagen, nice.
Nu ska jag faktiskt lägga mig och sova, ska upp till skolan imorgon så ska upp kl 6. Inte helt okej roligt men måste ju.
Jaja, skriver la imorgon igen!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0