WHO'S GONNA SAVE THE WORLD TONIGHT?

 
FML.
Jag hatar att vara sjuk, men nu slog det väl till! Jäkla skit!! Har haft nått i kroppen i flera veckor och så igår kväll ville kroppen absolut inte samma sak som jag.
Idag är jag tungare än någonsing i huvudet. Inte sovit ett skit inatt, ont i halsen och fryser. Blä. Haha.
 
Tur att jag har pärlor hemma så jag kan pärla pärlplattor hela dagen. Jag har i alla fall lagt mig sjuk fram till på onsdag så jag hoppas att det försvinner tills dess. Behövde verkligen inte detta just nu!
 
Nä, nu vart det mycket gnäll, ursäkta! Jag ska dricka massor med te idag, pärla pärlplattor, men behöver mer svarta pärlor.. Kanske killen kan köpa på vägen hem, haha! Nädå.
Vi hörs senare, jag är trött. Ska försöka somna framför tv:n!:)

Dom små, små orden
Postat av: Tove Mattsson

har också varit sjuk :( :P Te är typ det bästa med det :pp

2012-09-17 @ 22:45:52
URL: http://tiowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0