THIS IS WHAT I DO MAN!

Ja, vad är det jag gör?
 
Jo, det är så här, jag är med i någonting som heter vikariepoolen här i Sandviken. Det finns flera olika sådana men just den jag är med i gäller för förskolan i Sandvikens Kommun.
Då får jag jobbförfrågningar från olika förskolor och så åker jag dit och är vikarie för den ordinarie personalen som kanske är sjuk, borta osv.
Himla bra jobb!
 
Efter att jag gått med i den och jobbat i snart 1 år så har jag insett att detta är någonting som jag vill jobba med. Jag kommer att söka utbildning till hösten igen, kom inte in i år... Så jag får göra ett nytt försök!:)
 
Kanske inte är en jävel som bryr sig om vad jag jobbar med men, haha, jag kände att jag ville göra ett sånt inlägg!:)
 
Jag håller ju såklart också på och söker runt efter andra jobb som kanske kan ge mig någonting fast men just nu är det svårt att hitta något som faller mig i smaken.

Dom små, små orden
Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en fin onsdag! Puss, kika gärna in min blogg om du får lust! :)

2012-09-04 @ 20:20:22
URL: http://nattstad.se/sarahcarlsten
Postat av: Elise

Hej!
Allt bra med dig? :)

Svar: Sv; Hej! Allt är fint, själv?:)
sandra falkeling

2012-09-05 @ 08:00:58
URL: http://underbarastee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0