VARFÖR ALL DENNA VIKTHETS?!

Jag tänkte skriva om en grej som jag stör mig oerhört mycket på, och vet ni vad det är? DENNA VIKTHETS?! Liksom, varför? 

Jättemånga som jag känner, bekanta och whatever liksom har verkligen börjat hetsträna och det enda mål som finns är att gå ner i vikt? Och de är folk som inte ens behöver det. Jag tycker ju liksom att idealet borde förändrats för längesedan för det är ju inte skit snyggt att se ut som en vandrande pinne, TYCKER JAG! 
Och det blir så himla ohälsosamt också, och sen när dessa personer nått sin målvikt så börjar dom liksom nästan hetsäta allting dom avstått ifrån under tiden som tränat osvosv ni vet, sen hör man gnället att dom gått upp allt i vikt igen, NÄHÄÄÄÄ? Vafan förväntade du dig? 
 
Alla människor föds med en hjärna, vissa använder den mer än andra men come on? Lite borde du väl förstå själv liksom. 
Jag tror inte på några dieter överhuvudtaget faktiskt. Det spelar ingen roll vad man kör för diet osv för så fort man börjar äta normalt så hör man att folk gått upp allt de gått ner. 
Jag vet inte riktigt vart jag vill komma med detta inlägg egentligen men jag är less på att höra folk gnälla om det liksom. 
 
Förr var folks mål med träning att man skulle må bra, nu är det enbart till för att folk ska gå ner i vikt, känns det som. Jag fattar inte riktigt.
 
Anyway, jävligt konstigt inlägg från mig, haha! Men jag var tvungen att skriva det, faktiskt. 
 
 
Och på tal om träning så ska jag försöka komma igång med min imorgon. Ska bli skönt! OCH FAN VAD JAG SKA BRÄNNA KALORIER!!! TAPPA SÅ MYCKET I VIKT. Skooooooooooooja. Haha! Nä, jag går och lägger mig. 
 
Hörs imorgon!!:D

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0