CAUSE YOU HAD A BAD DAY...

Hej hörrni!
Ursäkta för att jag inte har uppdaterat på typ, 2 dagar eller något men idag har jag en sjukt dålig dag. Vill bara krypa ner under täcket och stanna där, usch, hatar dom här dagarna.. Men är så jäkla mycket som snurrar runt i huvudet på mig och blir alldeles less på allting.

Jag ska sammanfatta det hela kort och snabbt och hoppas jag är på bättre humör imorgon.

1. Jag kan inte träna, jag mår ju så jävla bra av det.. Usch!!
2. Jag vill flytta, och Niclas också. Han är sugen på hus och jag vet inte vad jag vill, bara inte bo här liksom, hehehe.
3. Vill flytta för det är så inihelvetejävladyrt att bo här. Fattig jämt ju.
4. Jag vill ha ett heltidsjobb.
5. Folk runt omkring mig suger ur all energi i mig.

Ah, som ni märker, livet är sådär just nu, lite tungt. Men det blir bättre såå, vi hörs imorgon förhoppningsvis!:)

Dom små, små orden
Postat av: Anonym

Imorgon är en ny dag!Kramis

2012-10-19 @ 22:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0