ALL THIS TIME I THOUGHT I COULDN'T BUT IN MY OWN FACE, I DID IT!

Åh herregud!
Idag, ja, jag är så jävla stolt över mig själv faktiskt!
 
Åkte med Malin upp till Högbo idag och tänkte ge oss fan på att klara 5 kilometarn. Och vet ni? VI GJORDE DET!!
De va nästan glädjeskutt när vi kom i "mål" haha.
Äh fyfan, nu vet jag att jag faktiskt orkar och kommer orka mycket mer framöver! Jävla gött! (Ursäkta att jag svär så..)
 
I alla fall, jag tänkte att jag skulle hunnit fota "dagens outfit" idag men va för snabb för att hoppa i träningskläderna.. Kan styra upp en imorgon istället?!:)
 
Nu ska jag vila mina stackars ben i soffan och tagga till för jobb 7-16 imorgon, woho, 9 timmar..
Kanske slänger in ett godnatt inlägg sen eller nått, heheee.

Dom små, små orden
Postat av: Tove

tycker absolut du ska fixa dagens outfit ;) haha blir roligare med bilder :D

Svar: SV; Haha! Jag vet, men man måste liksom orka det med!:D Men det koooommer!
sandra falkeling

2012-08-21 @ 19:50:12
URL: http://tiowe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0