JAG ÄR EN VAMPYR JAG SUGER OCH SPYR LÅT MIG KOMMA IN JAG VILL BLI DIN

Nu var det ju ett litet tag sen igen. Men jag har glömt bort bloggen lite måste jag faktiskt erkänna. Idag hade jag en jättekort dag i skolan vilket var skönt, så jag har i stort sett varit hemma och slappat hela dagen! Skönt!
Om en stund eller så ska jag nog träffa Gabbi en sväng! Får se när hon dyker upp hemma bara.
Okej, jag har ingenting vettigt att skriva jag är bara sjukt rastlös.
Ah men just ja, fick ju hem mitt bankkort här om dagen. Kände ju liksom att de va värt att visa upp det. Härligt med egobost varje gång man ska paya liksom. Jajjamän!! Undvik gärna att jag ser ut som skit på bilderna. Okej, puss. Oh, just ja. Ska försöka hinna fotografera mina nya smycken nån dag.

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0