it started out with a kiss

Jag är väldigt dålig på att blogga nu alltså men jag roar mig med andra saker än att sitta och blogga om dagarna. Anyway. Igår var jag till skolan en sväng, helt ointressant föreläsning. Sen när jag kom hem åkte jag till Gabbi och hjälpte henne med lite grejer och snacka massa skit som vanligt. Sen åkte jag hem till Niclas, han sa att han hade feber, in my ass att han hade, haha! Nämen, okej sorry. Han va sjuk.
Nu har jag nyss tryckt i mig massa mat, svinmätt är jag. Ska kolla på lite How i met your mother och bara ta det lugnt. Ikväll ska jag träffa Elin, soft!
Ah, nu har jag uppdaterat för några dagar framöver, höhö!

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0