JUST CAUSE I'M BORED

1. Hur gammal är du om 5 år?
Oj, jag är 30 om fem år! Vart tar tiden vägen?! Läskigt ju!!

2. Vilket stjärntecken är du?
Skytten.

3. Hur lång är du?
160 cm.

4. Vilken är din favoritstad?
Ärligt talat, knappt besökt några bra så. Har inget att komma med.

5. Vilken stad föredrar du minst?
Någon håla typ.

6. Vilken film såg du sist?
Jag har blivit väldigt dålig på att kolla på film, men började kolla på Taken 3!

7. Vem ringde du senast?
Mammi.

8. Vem ringde dig senast?
Maria.

9. Vad stod det på det senaste sms:et du fick?
“Oj, mycket kul idag då"

10. Föredrar du att ringa eller sms:a?
Beror helt på. Sitter jag på bussen eller tåget så sms:ar jag gärna.

11. När träffade du din mamma senast?
När jag hälsade på under julen.

12. Vilken ögonfärg har du?
Typ, grön/blå/grå.

13. Vilken är din favoritlåt?
Oj, detta är svårt. Finns så mycket bra. Kan sällan bara välja en låt ju! Men, Håkan Hellström - Pistol gillar jag. 

14. Är dina föräldrar tillsammans eller skilda?
De är gifta och lever tillsammans.

15. När vaknade du idag?
Alldeles för tidigt, 05.00 ringde klockan... 

16. Var tror du att du befinner dig om 10 år?
Förhoppningsvis har jag två kids, bor med Niclas, arbetar inom förskolan. Typ. Skapligt svenssonliv.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Oj, jag tror jag var mörkrädd väldigt länge faktiskt. 

18. Vilken hårfärg gillar du bäst?
Alltså, något lite annorlunda. Kanske. 

19. Vad är din bästa egenskap?
Jag tycker sånt här är svårt, men får ofta höra att jag är en bra lyssnare, rolig, empatiskt. Så, inte så tokigt.

20. Vad är din värsta egenskap?
Att jag är ganska nedvärderande mot mig själv, tror ofta att jag inte kan eller klarar av saker. Måste bli bättre på att se det positiva i mig.

21. Sover du med eller utan kläder på natten?
Jag sover antingen enbart i trosor eller trosor och en tisha.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Sex stycken.

23. Sover du på en speciell sida?
Sida på sängen så svar ja. Annars sover jag på sidan, rygg och mage.

24. Vad är det godaste du ätit?
Oj vad svår fråga. Haha. Jag vet inte?! Eller, pizzza i Italien kan vara det godaste.

25. Har du stationär eller bärbar dator?
En bärbar, kör för tillfället på en från Acer som håller på att gå sönder dock...

26. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor i skor.

27. Te eller kaffe?
Hade det varit för sex månader sedan hade jag nog svarat kaffe men som det ser ut nu så dricker jag inte längre kaffe så, jag säger te. Gärna Pukka te.

28. Vilken glass är din favorit?
Ben & Jerrys!! Cookie dough eller half baked.

29. Vilken dessert är din favorit?
Jag äter inte dessert så himla ofta, kanske för att jag inte är ute och äter så ofta, haha!

30. Den största vinsten du vunnit?
Typ, 50 kr på en triss.

31. Öl eller vin?
Ååååh, svårt!! Gillar öl. Gillar vin. Båda.

32. Vad dricker du helst till frukost?
Te eller typ vatten, haha!

33. Vad äter du helst till frukost?
Smörgås eller yoghurt. Är ingen frukost människa.

34. Kan du spela poker?
Alltså, nej.

35. Vad har du ätit idag?
Frukost: Smörgås med ost på.
Mellis: Te, smörgås och en "liten" kaka.
Lunch: Bacon och makaroner.
Middag: Precis samma som lunchen. 

36. Lägenhet eller hus?
Har alltid tänkt lägenhet, men jag vet inte. Har ändrats. 

37. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Nrj tror jag.

38. Vill du ha barn?
Ja, det vill jag. Två stycken. Gärna en flicka och en pojke.

39. Kan du något annat språk än svenska?
Ja engelska skapligt.

40. Föredrar du havet eller poolen?
Hm, tror jag är en pooltjej. Haha!

41. Vad lägger du mest pengar på?
Typ, mat. Ärligt talat. Är nog det jag lägger mest pengar på. Men spenderar även på kläder, skor, smink osv ni vet.

42. Äger du någon dyrbar klocka?
Nej nej, äger en klocka för 149 kr typ. 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Jag avskyr ärligt talat att titta på tv. Finns inga bra program att kolla på. Helt hjärndött verkligen. 

44. Har du gjort något spännande i helgen?
Nja, inte direkt faktiskt.

45. Kan du åka skidor?
Jag kunde åka slalomskidor förut. Längd alltså, kan åka men inte bra. Samma med slalom.

46. Hur imponerar man på dig?
Vara självsäker men inte för mycket, bra klädstil, humor typ.

47. Vad för slags ringsignal har du på telefonen?
Jadu, vad heter den då? Standard på iPhone.

48. Berätta 3 saker om dig som dina läsare inte vet?
- Jag spelar gitarr och sjunger när ingen ser mig. Haha!!
- Jag har sett hela Vänner serien säkert 10 ggr.
- Jag lär mig låttexter fruktansvärt snabbt.

49. Hur länge har du rökt?
I don't smoke!!

50. Är du social?
Alltså ja, det tycker jag nog att jag är. Men jag kanske inte är den som kastar mig in bland nya människor. Jag är väl lite att jag observerar lite innan jag tar för mig. Men jag har absolut inga problem med att prata med främmande människor. 


Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0