IT'S TOO COLD OUTSIDE FOR ANGELS TO FLY

 
TÄNKTE LITE SÅHÄR. VI KÖR EN UPDATE. 
VAD HAR HÄNT SENASTE TIDEN?!
 

Well, I'll tell you.
Pluggat. Pluggat. Pluggat lite till. Haft fullt upp, på riktigt. Under sommaren jobbade jag. Ni vet. Vuxen kvinna måste ju fixa pengar på något vis, ehhhee.
Jag tänker inte dra en historia som blir som en tjock historiebok liksom.
 
I alla fall, at the moment så är jag på VFU genom skolan. Jag är väl lite sådär halvtaggad till allt som har med skolan att göra just nu. Bara är så. Jag behöver ett break. 
 
På tal om något helt annat, jag har köpt mig gymkort. Yeah, you heard me. Så himla kul och skönt. Har även en PT vilket är helt fantastiskt. Vill ha det föralltid, men kommer inte gå ju. Är student. Kom igen liksom. 
 
Nog om det, nu blir det läggdags och imorgon är jag tillbaka igen. 
Bästa med att blogga är att jag kommer igång och använder min kamera igen, wiho. Saknar't.
 

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0