PLUGGI PLUGGI ALL DAY LONG

Hej hörrni!!
Äntligen är det helg! Dock sitter jag i soffan och ska försöka börja med mina skriftliga uppgift som skall lämnas in i mitten av oktober.
Jag ska försöka i alla fall att få ihop ett utkast av arbeten denna helg så att jag enbart kan finslipa den innan den verkligen ska lämnas in!
 
Anyways! Igår när jag kom hem från skolan så åkte jag och Niclas direkt ut till Bovik, hem till Carrol och Thompen, vi hade med oss pizza, hamburgare och cola. Hehe. 
Jag och Niclas har jag ändrat lite på våra matvanor, vi käkar enbart sallad/grönsaker till måltiderna så att äta pizza var inget bra allternativ. Ont i magarna fick vi och inte ens en halv pizza orkade vi äta... Himla tokigt!
Men det är ju fortfarande väldigt gott med pizza!
 
 
Jaja, nu ska jag sätta fart med uppgiften så kanske jag blir klar idag till och med! :)

Dom små, små orden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0